Tuesday, May 17, 2011

10 On Tuesday

Thought I would give this a shot!

My new favorite photo of Peanut.  He makes
so many crazy faces, LOL. 
  1. I want to thank you all for your incredibly kind words yesterday.  They meant sooooo much to me!  
  2. I cried the whole way to work this morning, and then had a panic attack, but managed to not totally freak out in front of anyone.  Breathing is good.  Focusing on one task at a time is also helpful.
  3. First day back consisted of:  Meeting for 2 hours.  HR meeting for 20 minutes.  Pumping for 25 minutes (counting set up and cleanup).  Put desk together.  Got OOH'd (means Out Of Here - when we are slow we have the option of leaving early.  We can't afford it, but today I couldn't NOT see my baby).  I was at work 3  hours, out of the house 4.5.  
  4. I have discovered why people have so many baby socks - they come off, get lost, the washer/dryer eats them...you get the idea.  
  5. Multiple people said to me today: "Wow!  You've already lost all the weight!" Nope, still 30 lbs heavier than I was, but I was REALLY skinny, and apparently no one remembers that, LOL.  I guess that means I look good!
  6. Our yard has been under a renovation the past week, and will hopefully be finished up this week.  I'm so excited!  It's starting to look good.  Still needs to be re-seeded, the fence finished, and I need to do some planting.  Pictures at some point.  
  7. Peanut cooed, sort of, this week.  Though it's not frequent.  I really wonder how the preemie thing will affect his development.  Hard to tell yet, really.
  8. I joined Twitter!  Yup, I succumbed and can now be found on there.  @Attila_Hippie.  
  9. For those that want to know, the name stems from a day when I was working in CA at the camp, and the county sheriff was there.  He asked me for a styrofoam cup to take some coffee and I gave him hell about the horrors of styrofoam and informed him that we didn't have any but that he was welcome to one of our plastic containers if he promised to recycle it.  A friend walked by just then and said, "Oh, I see you've met Attila the Hippie."  It kinda stuck.
  10. This feels much like Friday Night Leftovers.  Not sure I can do 2 of these posts a week.  Hmmm.  Must consider.

10 comments:

  1. Can't get over how cute Peanut is in that photo! Glad you didn't have to be away from him too long today but sorry it means less money :( Yay for cooing! And I'm still cracking up about Attila the Hippie :D I'm not great with my Twitter account, but I'll add you next time I'm on there!

    ReplyDelete
  2. So glad you were able to end the day early! I can't imagine how hard it must have been for you to leave him! I hope your yard gets finished on time. And, I think you are doing an amazing job handling your fears/anxieties!

    ReplyDelete
  3. LOL...love the face...super cute! Glad your day was a short one...:)

    ReplyDelete
  4. I only did a half day my first day back too. He's not much of a preemie so you should be fine. Jellybean is at or above target for his milestones and he was born at 35 weeks on the dot.

    ReplyDelete
  5. hmm...I can't find you on twitter. I'm IFsux

    ReplyDelete
  6. It must be so hard going back to work!!! Now that the first day is over hopefully it will get easier ?? Probably not. hugs!

    ReplyDelete
  7. am dying from cute!
    Twitter is awesome - i am an addict :)
    and I am glad you made it - it really DOES get easier, I swear. doesn't mean it's good or we like it - it just gets easier

    ReplyDelete
  8. That is the cutest picture ever.

    Love the twitter handle and the back story.

    ReplyDelete
  9. Back in the early days of Babe I thought it would be brilliant to do all white socks, gender neutral. One load of laundry later.... http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3502301

    Ps. Peanut is super cuteness.

    ReplyDelete

Whip me, beat me, take away my charge card. Or just leave a comment. Whichever works best for you :)